reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nikita Belavin

Nikita Belavin

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Povodom som z Kyjeva (Ukrajina) studujem na Pravnickej fakulte Univerzity Komenskeho v Bratislave, som spoluvlastnikom jedneho startupu v Rusku. Zacinajuci spisovatel. Milovnik filozofie, historie , ekonomie literatury ale aj sportu. Chcem tu reprezentovat nejake studia a poznatky , ale aj rozne nazory a cast svojej publikacie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Diktator - ukazka z mojej knihy

Nikita Belavin

Diktator - ukazka z mojej knihy

Kedze ako som spominal pisem knihu , tu mate malu ochutnavku. Mam len anglicku klaviaturu takze ospravdlnujem sa ze niekde nieje kratke a dlhe. Snad sa Vam bude pacit absolutne najviac by som ocenil ak by ste mi nechali nejaky odkaz ci uz sa mi to paci , alebo nepaci ak nepaci tak co ak paci tak co. Nech sa viem posuvat dalej , lebo o tom ten zivot je. Chcem prist s niecim originalnym preto knihu ako tuto som v zivote v rukach nedrzal a to ich mam uz par par paaaaar precitanych. Kniha ma byt zaujmava nielen svojim pribehom hl. hrdinu ale je tam zakompnovano viacero veci v dalsich castiach su tam rozhovory :) s predstavitelmi cirkvi, s ekonommi, je tam s casti aj Utopia statu , snaha zmenit zivot na lepsi, ale aj vykreslovane rozne ludske aspekty spravania, typologia ludi, zaujmove skupiny, lobing , korupcia, ale aj priatelstvo a city pohlad z historie snazil som sa do toho dat vela vela poznatkov a zaujmavosti nie skolskym ale skor takou interaktivnou moznostou verim ze vela ludi sa v tom pribehu najde alebo zistia ze v podobnej situacii sa vlastne niekedy ocitli. Dufam ze sa mi podari knihu dokoncit do letnych prazdnin

  • 28. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 247x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu